kläder - monki

Här kommer lite Monki-kläder, woho!

vet inte riktigt vad detta är (haha) men om det är plånböcker (vilket jag antar?) så säger jag bara:
GEEEEEE MIIIIIIIIIG.
tips till alla öb:are, om ni vill ha den coolaste datan i stan, köp denna!
(malin, kom inte o säg att ditt är finare, för då slår jag dig) (även om det kanske är sant..)
nej men kolla, sån har ju jag :D
fast 2 röda då, tihi. Dom är supersötaaaaa.
nämen kolla så gullig!
fin fin fin finfin finfin fin fin fiiiin
byxdress? mmmhmm.
haha, gulliiigt
söt magtröja
ännu sötare magtröja ;)
dessa strumor ska jag lätt ha
dom här också
dessa ska man ju ha till detdär linnet ;)
och till klänningen ;)
HEHE, det var allt för mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥