tjeeeena

hejsan allesammans!

nu är det sofie igen!
jag sitter i min soffa med mamma & pappa o tittar på slumdog millionaire på tv!
den är helt okej, finns väl bättre, finns väl sämre liksom ;) men den är lite hemsk med fattigdom o sånt så man tänker lite när man ser den..
martina är på sitt landis o jag har sett att hon har varit duktig o bloggat från sin mobil ändå! heja martina! :D
jag har inte så mycket att säga, mer än att jag ville säga hej till alla er underbara 8 läsare som läser denna bloggen! tycker ni ska fortsätta med det o även tipsa era vänner för det är martina värd! hennes blogg är den bästa o roligaste bloggen som jag läser! <3

ha det så bra så kanske jag skriver snart igen, då blir ni väl glada?
wie.
hehe.
puuuuuuss!
love u.


en bild från när jag var liten, haha!
för stor overall (säkert ärvt från brorsan, tack mamma för att jag är så mycket värd, hihi), mössan nedanför ögonen så att jag nästan inte ser någonting! verkligen fånig bild xd

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥