Dag 3 - mina närmsta vänner

Yes pannkaka , nu kommer denna..
Egentligen så skulle jag kunna skriva en bok om varje, men det vill ni säkert inte läsa, så jag skriver bara lite kort :)

Sofie , eller ska jag säga Sfie?
SOFIE MIN SNYGGING, hon är bäst, störst och vackrast. MEN INTE LÄNGST, mohaha.
Hon är galen, konstig, rolig, lat, snelhest, knäpp, kokoo, söt, snackig och 1000 andra saker.
Jag har känt henne i typ 3 ½ år nu, o hon var den första kompisen jag har älskat SÅ mycket.
När vi är med varann så är det verkligen GALET kan jag lova, om ingen skulle stoppat oss så skulle vi lätt kunna välta ett helt hus. Med vår galenhet. Och knäpphet. För vi är sådana. Bäst alltså.
Kan skriva liggandeåtta andra saker också, men jag måste få plats med fleer människor, så tyvärr.
MARINA ♥ SFIE
jag älskar dig mest av allt & alla, det vet du ♥


Hedvig, min lilla hedvig..
Hedvig von peddvig, eddvig, seddvig.
Haha, vi lärde känna varandra första dagen i skolan, hon är bäst.
Direkt när vi kom till vårt klassrum den första dagen så skulle vi köra "heta stolen", och sen skulle man intervjua den man hamnade brevid. Jag hamnade då såklart breve hedvig. När jag frågade henne vad hon hette så sa hon "Hedda" , så jag trodde på riktigt att hon hette Hedda, men det var ju bara hennes smeknamn haha. KNAS.
Iallafall, så blev vi jättebra kompisar nästan DIREKT och redan andra dagen bestämmde vi att vi ska dela skåp tillsammans.
Hedvig är totalt galen , gaaalen, GAAALEN i dans, vilket är det jag absolut inte kan göra (dansa alltså), men ändå så passar vi som handen i handsken. Vi är bäst. Vi slår alla.

Alfhild, aka Affebanan, min knasiga banantant.
Hon är ju lite rolig hon :D Haha, kvinnan utan rumpa. Hahahaha aaaffeeeee.
Affe var en av de första jag lärde känna på öb, alltså i 2an, då jag var 7 år. Jag har alltså kännt henne i ... 6 år
typ. Vi bor så nära varann så vi har alltid gått / cyklat med varann till skolan.
Min affe är den knasigaste affe som finns :D Hon hittar alltid på nåt kul. Hon är så söööööt, och det knaset håller
på att växa ikapp mig?! NEEEEJ.
Affe är bäst. Det är så. Nemas protestas.
o här har ni hennes blögg

Detta är då inte Sara, men jag har ingen bild på henne så jag tog en söt bild :D
Sara, som nu är bildlös, hehe, är också bäst.
Denna bilden står för hur söt hon är. Dvs mycket mycket söt.
Sara är nog världens knasigaste person, tillsammans med mig. Vi ska ta över världen.
Hon har sån invecklad humor som bara jag förstår mig på, och en del av min humor är precis lika dan som henne,
det är alltså bara hon som förstår den haha :D Därför passar vi så bra ihop.
Sara är absolut roligast när hon inte har ätit på länge. Då blir hon galen. Helt okontrollbar. Det är askul, jag
bara står och skrattar åt henne. Då har hon världens sämsta humor. Som fortfarande är bäst.
Jag o sara går i samma klass o han kännt varann sen 7an. Jag är sjukt glad för att jag har en vän som sara ♥

Ida, var min första vän. Hon och Sanna.
Vi har kännt varann så länge jag kan minnas, vi gick på samma dagis och samma skola (i 0an, innan jag flyttade).
Jag kan inte säga att Ida är min bästa kompis, för vi träffas typ ALDRIG!? , även om jag vill.. Men det måste vi
fixa nån dag.
Ni ska inte tro att min första vän fick jag när jag var 7, men jag flyttade lixom 2 mil bort från alla mina dåvarande
vänner, så det var ju när jag var 7 som jag fick de vänner jag har kvar idag kan man säga.
Ida är iallafall fortfarande min kompis.
Vi har världens roligaste humor.
Malin
Malin, har jag ingen bild på på denna datorn, och jag är inte säker på att hon vill vara med på bild heller, så det
får bli utan bild, hihi.
Jag och malin slår nog alla rekord på cepighet. När vi är med varann så skrattar vi åt ALLT. Allt allt allt.
Malin är min informationskälla kan man säga, hon håller mig uppdaterad om vad som händer i 7s kan man säga,
haha.
Alltid när jag ska åka till allum för att köpa nåt, så är det första jag tänker på är att ringa Malin o se om hon vill
med, haha. Vi är såna. Knasbollar som åker till allum.
Malin var även den första som jag lärde känna på öb, och vi var bästisar i x antal år famöver.
Bääääst.
Anna
Anna, min annapyttipanna. Hon är rikitgt genomsnäll och supersöt. Hon bor granne med mig på Orust, och vi
har spenderat alla våra 13 sommrar tillsammans. Vi har gjort allt man kan tänkas göra, haft en klubb,
gjort en tidning, skrivit brev, räddat ett träd, fiskat 100000 krabbor, seglat, badat, solat, tältat i trädgården,
gosat med kaninerna, fixat frågesport för hela vår gata, busat, uppträtt, dansat midsommar dans, lekt, haft
tävlingar, bjudit varandras familjer på middag, vart allmänt bäst, coola & awesome, chillat, plockar bär,
bakat...... jag skulle kunna komma på 10000 saker till, men det orkar ni säkert inte läsa ;).
Jag älskar Anna av hela mitt hjärta, hon är min tvilling ♥
Vi vet vad den andra tänker, vi behöver inte säga något utan bara titta på varandra för att förstå.
Anna har gjort mina sommrar till dom lyckligaste i mitt liv. Sommaren är min favorit årstid, alla mina sommrar
har vart helt fantastiska, och allt är pga att jag har fått spendera dom med min pyttipanna ♥
Förlåt 1000 ggr nu om jag har glömt någon, men nu måste jag sluta.
Älskar er alla supermycket, det är ni som gör mitt liv värt att leva ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

ÄLSKAR DIG SYSTER!

2011-03-12 @ 18:01:35
Postat av: bästaaalfhildd

Nämen vilken jävla bild !;D Puss älskar dig, vi får verkligen hoppas att jag inte växer mer nu, usch :(<3333

2011-03-15 @ 18:54:19
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför skriver du så mycket om mig på din blogg?

2011-03-23 @ 14:38:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥