Dag 4 - 5 bilder från när jag var liten

Hihi, jag har bara 7 bilder från när jag var liten på denna datorn, så därför får ni allihop (a)
Känner mig generös idag.

bäst på tevespel, yes i know
haha, nån födelsedag, ser ju rätt yrvaken ut om man säger så...
åker skidor, yippie
när vi va i legoland första gången, haha, jag fick en rosa flät-grej i håret (A)
min skuttaaan ♥
kolla, jag har fortfarande kvar min rosa fläta :D
fast håret har ju växt lite, hehe..
värst vad förvånad man kan bli över en julklapp.... när man inte har öppnat den än.
kolla, jag jobbade på min modell-karriär redan som 6 åring ;).
PÅTAL OM modell karriär, min mamma ba " aa, men vi kanske skulle ta o ringa en av de där modellagenturerna till hösten? "
Jag ba " nääääääeeee.... "
Hahaha, eller jag vet inte? Ska jag? Njaaaää.. Eller? Kanske? Hm....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥