Fan va jag suger :D

Tjänna,   !
Vet ni?
Idag träffade jag Pierre.
Han ser................ lite galen ut :)
Han hår... asså gud DET STÅR JU ÅT ALLA HÅLL!?
Hahaha, stog bara och skrattade åt honom när jag såg det.. Så snäll jag känner mig :)
IALLAFALL, så ska jag inte skriva mer om pierre , för det är han inte värd (hahaha, mohahaha).
Vet ni en till sak?
Jag kanske har fått en spricka i handleden.
Vi skulle röntgat det, fast vi gjorde inte det... jag fick värktabletter och sånt,
men det gör fortfarande ont... Jag vet iallafall att jag har :
  • blodutgjutning
  • infekterade sår
  • sträckningar i hela underarmen (för att tummen böjdes bakåt)
  • stukning i handleden
  • och kanske en spricka också..
Jäklar i helvete !
Varför ska jag alltid skada mig?!
'
hejhej.

vet ni? Snart ska ni få se världens mongofilm på mig. Das ist pinsamt. Men kul för er.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥