alfhild är en läskig snubbe

hehe.......................
kan hända att det blev lite fel i rubriken.
(du behöver inte döda mig affe, peace maaan)
TACKTACKTACK SCHNYGGASTE SCHNYGGINGEN, DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥
Nu ska jag berätta om min fredag den 13.
(Nu är det så att jag har TUR och inte OTUR på fredan den 13, jag är lite konstig. Men jag har otur alla andra dagar på året istället) (så är det för janina med, vi är cooooooola)
Först vart jag i skolan, hade idrott & det var kult.
Vi hoppade längdhopp & spelade ultimate frisbee, haha, frisbeen var pinsam, jag fick visa med vår idrottslärare inför hela klassen hur man ska göra, och jag som inte kan kasta en frisbee kastade ju helt snett ut i helskotta, haha. Men vem bryr sig? Das wast fun.
På länghoppet hoppade jag 4 meter, woho. Fast vi fick bara hoppa 2 ggr, jag som ville bli ännu bättre :(,haha.
Och när vi skulle gå till startlinjen typ, så var jag bakom alla andra, och då tog Thomas (idrottsläraren) mig på röva o typ knuffade fram mig, haha shetan ;)
Men jag är van. Dessutom är han inte en pedofil-typ, han är bara typ som en farfar, haha, om ni fattar?
Sen hade jag bild på SA o sen franska..
Sen när skolan var slut åkte jag hem te janinisfinis, lämnade väskorna o sen bar det av till BION, typ 30 sek
från janinas hus, haha.
Såg HOPP, den var ju bääääääääääst! Haha, så söööööööt.
Innan det åt vi lunch på det typ cafét som ligger där inne i bergakungen ni vet?
ASGOTT.
Vi åt typ paninis och smoothies, jättegott men jättemycket!
Sen åt vi en hel hollywood meny, omgggggg ni kanske kan räkna ut att vi blev rätt mätta?! (hehe, vi åt typ
hälften av popcornen, men ändåå).
Efter det gick vi hem till janina herself, fixade mina små naglar, hon målade världens finaste katter!!! Fast en
gick bort när jag tog på mig skorna, bajs :(
Sen när klockan var ca 17.00 skulle jag åka heem, för dom skulle på släktkalas :) Så janina följde mig till
spårvagnshållplatsen, haha guuuuuuuuuuuuuuud.
Det kom fram en kille till oss, som var kanske 20, 25? Han ba:
Kille: Goddag mina tjejer! *räcker fram handen*
Jag: Öhh..... heeej?...
Kille: Vad heter ni då?
Jag&Janina: (kollar på varandra och undrar vad vi ska göra, haha)
Kille: Nej men ni blev väl inte generade nu? ;);););)
Jag: Eh, nej.
Kille: Jaha, vad ska ni göra nu då? :D
*jag o janina kollar på varann o låtsas att han inte är där*
Kille: Nähej, vill ni kanske inte prata med mig?
Sen kom spårvagnen o precis innan jag går på så viskar janina "jag ringer dig så att du verkar upptagen, han
ska också på här!"
Så, haha, när jag hade satt mig o så så ringde janina & vi typ pratade om allt o ingenting tills jag kom fram
till korsvägen och my dear little bus kom.
Han gick på på en dörr bakom mig, men sen typ gick han fram genom vagnen och satte sig snett bakom mig,
och stirrade haha :o
Han skulle säkert satt sig breve om jag inte hade snackat i tele, haha, shit pommes.
Sen gick han av samtidigt som mig & typ stog en bit längre bort och stirrade på mig ända tills jag gick på min
buss... det skulle inte förvåna mig om han följde efter mig dit också, haha, vad fan skulle jag gjort då?!?!
MEN SOMSAGT, jag är van. Om jag får en krona för alla gånger det kommer konstiga killar i mitt liv, så skulle
jag vara trippel-bilionär.
Och ja.....
Den hemlösa katten bor fortfarande här, haha, stackarn :(
Hon ligger o sover under vårt köksbord just nu. Mamma vill behålla henne, om det inte svarar nån på de lappar
vi ska hänga ut imon.
Tjaa, varför inte? Eller, det kommer bli jobbigt... vi får se hur vi gör.
NU HAR jag icke något mer kul att säga,
hare bra !


Kommentarer
Postat av: Alfhild da Man

Aj am à ASCOOL snubbe jö ;D Hahahaha ni vet ju hur man tar hand om katter, bara fram me ost å leverpastej! x) btw så fyller oturskatten år Ida + att han är(var) svart, SCARY! :S:)

2011-05-13 @ 21:51:55
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥