bara för att jag är så underbart snäll

BLOGGAR PÅ BESTÄLLNING.
Synd för er att jag inte har nåt kul att säga.
Idag har jag vart i skolan, BIG SUPRISE!!!!!
Det var säääämst, franska suger apa. Jag & sara skulle läsa upp vår fina dialog, den var unjefär såhär:
Jag: Hej. Vad heter du?
Sara: Jag heter Sara, du då?
Jag: Jag heter Martina.
Sara: Vilket datum är det?
Jag: Det är den nionde juli.
Sara: OMG!!!!! Jag fyller år idag.
Jag: Grattis! Hur gamal är du?
Sara: Jag vet inte... 200 kanske... du då?
Jag: Jag vet inte, jag är en gris.
Sara: Jaha, nu ska jag gå och köpa tårta, hejdå grisen!
Jag: Hejdå!
Ni måste hålla med om att den är typ den bästa någonsin? Synd bara att ingen i klassen förstår våran humor. Jag höll på att skratta så jag kissade på mig, haha.
Nu har jag ingen jäkla aning om vad jag ska skriva.
SÅ HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

bara för att jag är så vacker, HOOOOOST HOOOOOOOST HOOOOOOOOOST

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥