det var då renaste helvete

Alltså nu tror jag att jag dör.
Jag har knäckt mitt JÄVLA PISS KNÄ, och om jag behöver gå på kryckor för 17e gången så TAR JAG HELLRE SJÄLVMORD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seriöst, MÅSTE det hända när det har vart nästan helt bra i mer än ett halvår?!?!???!?!?
Nej, det var droppen. Antigen amputerar jag knät eller slutar i orientering.
Jo, jag ska nog faktiskt inte orientera längre till hösten. Jag vill hellre börja i basket (haha, didn't see that one comeing).
Ska nog faktiskt göra det, basket eller friidrott.
Förut var det ju så att jag fick ont av att springa på asfalt, men nu är ju alla mina löparskor & några vanliga skor special-uppbyggda, så det gör inte LIKA ont, därför tror jag att friidrott skulle gå bra.
Det som gör så jäääääääääävla ont är när jag knäcker foten på ojämn mark, så knäcks knäet. Och då är det bara att ge upp, gode gud alltså, ni fattar inte hur ont det gööööööööööör.
ÅH, påtal om skador,
ni vet när jag bröt båtbenet?
(eller ah, fick en spricka i)
Jag tror min hand har blitt missbildad, eller så har de missat nåt på röntgen.
För det står UPP en sak i min hand, och den gör ont.
Fast det är inte båtbenet. Eller jo förresten, det kanske det är...... Fast jag tror inte det.
Alltså det är faktiskt lite läskigt, funderar på att kolla upp det...
Jag menar, jag vill ju inte ha en läskig klump i min hand som dessutom gör ont, i hela mitt liv.
Eller mina händer är ifs redan missbildade, mitt brutna lillfinger som aldrig läker, haha.........
MEN ÄNDÅ, dom behöver ju inte bli MER missbildade för det ;)
Okej okej, jag erkänner.
Hela jag är missbildad.
Min hjärna framför allt.
Jag har blivit en "extra blond-efterbliven-otursfågel-skadar sig hela tiden-person"
Ah, det beskriver mig perfekt.
Duktig känner jag mig.
Perfekt.
Nu ska jag gå och vara ledsen, ha en mycket bättre kväll än mig.
Pricken över i är ju att jag måste plugga rövfranska. HATAHATAHATAHATAHATA!
Ja, tyck synd om mig tack.

lite rölig mongobild sådär.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥