helskotta

Åh fy fasiken, vill helst inte prata om idag för allt gick åt HELVETE, haha.
Först kommer vi till stallet mycket tidigare än vanligt, 5 över 5, och då ser jag att jag ska rida igen i gruppen innan?!
VAFAN!??!?
Det hade jag ingen jäkla aning om. Men det var bara att slänga på hästen grejjorna på 5 minuter, o sticka ner i manegen o köra, haha.
Första gången jag red Fabienne också, HEEEELT UNDERBAAAAAAR!
Vi gjorde lite galoppfattningar från skritt o sånt, jättekul men jäääääättesvettigt, gud mina magmuskler...
Sen skulle vi göra kavalettiprovet och då får jag REX!??!?
MEN FÖR I HELVETE, jag har inte ridit honom på typ minst 1 år och han var INGEN av de jag önskade?
Jaja, det var bara att tuta o köra...
Det gick rakt ut i helskotta, hästen blev galen och ville bara galoppera när det var min tur. Man ska ju tänka på sitsen och händerna och skänklarna och hela tjotaballongen, men det ända jag tänkte på var att hålla honom i trav.
Så jag kan ju bara be till gud att jag blir godkänd, alltså det var den värsta lektionen jag har ridit NÅGONSIN  känns det som!
Riktigt synd eftersom att lektionen innan gick så bra..
Efter det var jag rätt skitförbannad, men det sket jag i & hade kul ändå med massa stalltjejor.
Skolan var ändå rätt soft idag, hade inga direkt jobbiga lektioner, förutom franskan men för EN GÅNG SKULL (typ första gången) så kändes det inte som 5 lektioner i 1, utan kanske 2.... Haha. Franska suger. Varför i helvete valde jag det? Jag är dum i huvet.
Som ni märker så svär jag rätt mycket när jag är arg, därför så är det ingen bra idé att jag bloggar särskillt mycket.. ändå har jag skrivit värsta superinlägget, typ det seriösaste på ett halvår eller så, haha.
Det där med att "fina flickor svär inte" skiter jag fullständigt, kanske för att jag är en ful flicka... hähähä.
Alltså, jag blir gauulen, jag ser aldrig mitt liv som "uppbokat" eller vad man ska säga, men typ alla ba "aaa, martina, när kan vi göra något? du kan ALDRIG". Haha, och sen när jag tänker efter så är det sant... för jag är "uppbokad" typ alla fredagar fram till sommarlovet, alla lördagar också. Några måndagar, alla torsdagar, alla onsdagar o tisdagar... Söndar är i princip den ända dagen då jag har "ledigt", och då har jag sagt till typ 5 pers att jag kan göra nåt, så jag vettefasiken hur detta ska gå?!
Jag vet att ni tycker att det är jättetråkigt att läsa en lång text om mitt tråkiga liv utan bilder, så ni ska få en bild så att ni blir lite gladare.

HAHAHAH
ni får massa jättekonstiga bilder på mig, för jag har inga normala.
det är bara sån jag är.
ni får helt enkelt leva med det.
även om det är svårt.

Kommentarer
Postat av: sites.com/alfhildärbästivärlden

ETT TACK TILL SCHNYGGINGEN SOM ÄNNA GJORDE MASSA FÖR DIG TEX FIXA BÅDE LEO OCH REX ÅT DIG BAJJSI??! x)<33

2011-05-13 @ 13:12:54
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥