"i kissed you 'cause i like you"

Haha, kan inte sluta lyssna på remixen!
Jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR så söt den är. (okej, lite fjortisvarning på det)

here is the evidence, 700 inlägg, WOOOOHO.
Vet ni en sjukt rölig sak?
Det kom in en katt i vårt hus (innan jag kom hem, så jag vet inte vilken tid) genom altandörren, och nu vägrar den lämna vår trädgård, den älskar mig (A)
Fast jag hatar den... hehe.
Eller nä, men jag gjorde det först för hon bara skrämde kaninerna så dom blev helt galna, stackarna. Lille bolleprutt har ju aldrig sett en katt i hela sitt liv, haha.
Men...  jag måste erkänna att jag inte kan hata den. Hon är så charmig.
Jag tror faktiskt inte att hon har nåt hem, stackarn.
Det var det enda intressanta som hänt idag, glömde säga det förut.
Jag glömmer ALLTID alla de intressanta sakerna när jag bloggar, så ni får bara höra det tråkiga, haha.
Stackars eeeeeeeeeer.

bild ni inte sett förut, antagligen för att den är ful.
men ändå.
vem bryr sig egentligen?
heheheee, jag orkar inte ta nya kort så ni får kölla på alla gaaamla.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥