jetenytig

Vet att jag stavar bra :):):)
Det jag vill säga är att jag är så otroligt mega nyttig!
Till lunch åt jag på mcdonalds & nu till middag åt jag thaimat, höhö.
VILL NI FÖRRESTEN VETA HUR DET GICK PÅ ORIENTERINGEN!?
Såklart ni vill.
Iallafall....
Det har ALDRIG gått så dåligt.
Jag bröt, hehe. Alltså, det var inte svårt eller så, men efter 7 kontroller så kunde jag verkligen inte andas
och hela världen snurrade. Jag trodde på riktigt att jag skulle svimma och dö där mitt ute i skogen, haha.
Så jag satte mig ner för att inte svimma, och sen kunde jag nästan inte komma upp. Det gjorde så JÄÄÄÄKLA
ont i mitt huvud o i hjärtat! Så jag försökte bara ta mig till målet, vilket var 2 km bort typ... Jag försökte
gå men det gjorde så jäklans ont att jag typ skrek / grät hela vägen, haha, åh gud jag måste skrämt livet ur
alla jag mötte!
Sen när jag tillslut kom i mål då så drack jag massa vatten o mamma fick springa till serveringen för att köpa
läsk, men då var den SLUT. Men det var en smart tant som kom på att dom kunde blanda jättestark saft
istället, vad som helst för att få upp mitt blodtryck så att jag inte skulle svimma.
Haha, shit, det var riktigt jobbigt! Det blev helt svart för ögonen flera gånger. Kunde nästan inte sitta upp.
Men jag klarade mig, haha. Men jag känner mig så jävla värdelös, jag har orienterat i 6 år och ALDRIG,
ALDRIG brutit en tävling förut! Jag menar - jag har brutit båtbenet, men ändå fortsatt orientera.
Men jag har iallafall lärt mig en läxa, jag kommer ALDRIG mer springa förrens jag är HELT frisk.
SHIT, jag har FORTFARANDE ont i huvet och är FORTFARANDE yr. Och detta hände för... 8 timmar sedan.
JAA, så kan det gå när inte haspen är på.


scary, yeah.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥