man har ju skillzen

Träningen gick superduperbra de 9 första kontrollerna, sen påväg till 10:an så skulle man springa över en mosse för att komma till kontrollen, och då vrickade jag foten så att det knäckte till i knäet, och då var det ju kört.
HEEEELVETEEEEEEEEE.
Så jag fick halta runt och vara räv resten av banan, men det var okej ändå, trevligt sällskap hade man ju ;).
Och nu när jag kommer hem märker jag att jag har värsta såren, och ett av dom är på det ärr jag fick när jag var 5 år och trillade med cykeln, hamnade på en sten som gick rakt in i benet, ända in till skelettet.
Det är svinläskigt, för det är som ett stort L typ, och såret går över hela ärret.
Men det hände liksom för 8 år sen, det kan väl inte ha spruckigt?
Läskigt är det iallafall.

ett av såren
ärret
svenläskigt är det!

Kommentarer
Postat av: Malin =)<3

EMO <3

2011-06-01 @ 12:13:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥