morsning korsning

Hejsaaaaaaaaaan.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om..

Sitter vid Callekaviars dator, den är jättestor och jättesnabb. Skönt med lite omväxling alltså, haha.

Iallefaaaaaaaaaaall.

Ska kanske spela starcraft 2 när jag ändå sitter här?
Jag är grym på det spelet.

Det går ut på att man ska göra robotar typ som dödar de andra spelarnas robotar och tar över deras baser.
Kolla, jag är ju grym.

Haha, intressant inlägg dethär alltså......

Nä, inte särskilt. Nu drar jag o hittar på nåt.
( tittar på tv alltså )




kolla så passande - den enda bilden Carl har på sin dator är en på Starcraft 2 .


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥