SUR

Är så jävla förbannad, helvete vad alla dampar idag!
Skulle plugga matte nu men jag har sånt jävla hjärnsläpp och hamnar ändå bara framför datorn så jag SKITER helt enkelt i det, kan ju plugga imon ändå för provet är på tisdag...
Sen har vi ju franska prov o SO redovisning på onsdag, skit ocksååååååååååå.
Och sen kl 07.00 på torsdag morgon ska vi vara på centralstationen för då drar klassen till danmaaaaaaaark, WOOOHOOO.
Ska bli så jedrans kul, men det tar 14 timmar att åka dit o lika länge tillbaka!?
Sjukt.
Dessutom ska vi sitta i 5 timmar i nån liten stad i danmark innan färjan till ön kommer, sen när vi kommit till ön ska vi fraktas med stadsjeepar och traktorer till stugan?
Och det finns inte heller nån el eller rinnande vatten, jag kommer dö.
Men kul ska det bli, måste fixa nån bikini men det kommer jag ju inte hinna kan jag säga.
Får la gå naken.
Fast näääääää.
SHETAN vad seriös jag är.
Men det är för att jag är sur. Och pissförbannad. Funderar på att rymma hemmifrån?
Nån jag kan bo hos i typ.... 3 dagar? :):):):):):)

bild på mina megasöta strumpor, hihi.

Kommentarer
Postat av: sofie

kom till mig vettja! :D

2011-05-23 @ 17:28:46

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥