Tjobre,

Slutade jättetidigt i skolan idag, 2 timmar för tidigt, woho!
Sista lektionen gick vi igenom matteprovet, det gick svindåligt för mig... eller, jag fick typ 3 fel på G-uppgifterna, men jag fick alla rätt på VG och MVG-uppgifterna, haha.
Sen är ju jag och Alexander extra grymma, för vi hade gjort så bra uträkningar på en uppgift som var "Martina och Hedvig äter glass..." haha. Så Linda hade en kamera, där man la ett papper under som sedan visades på storbild. Och där la hon våra prov, så hela klassen fick se våra grymma uträkningar. Är vi bäst eller är vi BÄST?!
Ah.
Det är typ det jag har att säga.
Nu ska jag läsa alla miljoner bloggar, hann med 3 igår, på 2 timmar, haha..
Ja, jag har en del att göra.
Sen ska jag orientera om 3 timmar, neeeeeeeeeeeeeej, jag vill verkligen inte!
BAJSKORV.

får bli en bild på kissemissen som NÄSTAN blev vår.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥