vaaarmt!

Tjena allihoppa!

Hoppas att ni har det super gött i det härliga vädret! :D
Idag är det Sofie som gästbloggar, vid det här laget vet no martinas 8 (mohaha) läsare om vem jag är.. ^^ jag är så cool, jag vet.

Martina har åkt på klassresa till Danmark och kommer hem på söndag om jag inte minns fel, hehe :)
Hon vet inte ens om att jag gästbloggar men jag fick en liten känsla av att hon hade glömt av er, dum som hon är..
Men hon försöker nästan tvinga på mig en blogg, men jag vet att jag inte kommer att orka hihi.. för mig räcker det att gästblogga på denna awesoma (coolt ord!) bloggen!

Hmm... vad ska jag berätta?
Det är riktigt härligt väder ute o varmt, i alla fall i Mölnlycke där jag bor :) Vet inte hur det är där ni bor? men hoppas på fint väder där med!
Kul att jag snackar om vädret..
höhö.

Idag ska jag o min mamma åka till allum tror jag o shoppa lite, jag skulle behöva en bikini och så har jag hittat grymt snygga grejor på lite andra butiker! :D
Förut när jag var mindre så hatade jag att shoppa, men nu älskar jag det! Vad hände? ;)

Men nu ska jag inte tråka ut er mer, have a good time i solen!
Puss, vi hörs säkert snart igen eftersom jag har tagit på min ansvaret av bloggen utan martinas tillåtelse! busbus :D
Kruss! <3 (puss&kram)


uuuuunderbar bild som jag tog när jag i berlin med konfirmationen!


bjuder även på en bild på mig.. ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥