en jädra massa elvor

Idag är det alltså 11/11-11 11:11:11.
Igår var det 10/11-11 11:11:11.
Vilket faktiskt är ett mycket viktigare datum eftersom att det råkade vara min namnsdag.
Fast det var typ 2 pers som kom ihåg den utan att jag skulle behöva säga
"vet du vad det är för dag idag? en väääldigt speciell dag. någonting händer idag! något som händer varje dag samma år. det har något med almanackan att göra.... ett naaaamn. mitt namn? M-A-R-T-I-N-A"
och för de riktigt trögtänkta personerna (typ som jag själv) har jag fått ta fram en almanacka och peka på datumet och sedan på namnet.
Men men.
Det var igår det.
Idag är det 11/11-11.
Först tänkte jag "SHIT VAD COOLT ATT GIFTA SIG PÅ DENNA DAGEN, DET SKULLE MAN JU LÄTT GÖRA!".
Men nu, nu har jag ändrat mig.
Tänk att FÖDAS på denna dagen! Fatta vilket fett personnummer man skulle få då!
Och ännu bättre blir det om man lyckas få 1111 på de 4 sista sifforna också.
Liksom
"personnummer?"
"1111111111".
Åh. Jag vill födas idag.
såhär såg jag ut en liten stund efter att jag föddes.
typ 2 år efter.
och jag fick minsann inget 1111111111 personnummer.
men mitt personnummer är rätt awesome ändå.
sådeså.

Kommentarer
Postat av: Malin =) <3

De va en tjej som föddes idag och fick namnet Älva och om de hade blivit en kille skulle han ha hetat Älvan ;) <3

2011-11-11 @ 23:12:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥