Gulliga tjejer!

Det är 2 tjejer jag vill lyfta upp lite extra idag faktiskt:
Saga
Kajsa
Kajsa, hon kommenterade min blogg för ett tag sedan, ganska länge sedan nu. Självklart gick jag in och kollade på hennes blogg, och såg att hon hade skrivit ett jättegulligt inlägg om mig!
Så jag började följa hennes blogg, hon fortsatte kommentera och skriva fina saker om mig på hennes blogg, länka mig osv.
Hon är 11 år, och jag blev totalt jätterörd när hon skrev att jag var hennes idol haha.
Skitsöt tjej!
Saga, haha ja gud ja. Ni kanske kommer ihåg när jag fick lite pms på hennes kompis? .......
Saga iallafall, hennes blogg följer jag också nu och hon har skrivit om mig några gånger hon också.
Alltså jag blir jätterörd när jag ser någon annan skriva fina saker om min blogg!
Saga är 12 år, har en fin blogg och uppdaterar som en GUD (något jag borde ta efter kanske, ehehe).
Super gullig!
Det som är så kul är att jag märker att dom tar efter mig, även om det bara är små små saker som att göra "Dear Santa" inlägg eller använda uttryck som jag använder hela tiden. Jag tycker verkligen att det är skitkul haha! Och att jag liksom kan påverka människor genom att bara driva min lilla blogg....... DET GER MIG HOPP OM FRAMTIDEN!!! Haha skoja bara. Jag är glad sålänge ni som läser nu fortsätter läsa, jag satsar inte på att bli stor och känd.
TACK FÖR ATT NI FINNS OCH GÖR MIN DAG !
AJ SI WAT JU AR DOIN, ÄND MAMA IS SO PROUD! ♥
okej, det kom lite ifrån ingenstans....
iallafall, LOVE YAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Saga<3

Blev verkligen jätte glad när jag kikade in här idag och fick denna överaskning!<3

2011-11-27 @ 16:11:37
URL: http://w

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥