nemas problemas!

När vi var i Nordstan kom jag på att jag bara hade ätit 3 amerikanska pannkakor och lite choklad på hela dagen, så då var det bara HEJ hemköp!
Köpte julmust, ostfralla och ett litet paket pringles.
Mmmmm. Skulle kunna leva hela mitt liv på det alltså. Eller okej. Skoja bara. Det och chokladfrappuchino.
Sen åkte vi till stallet, och jag körde en fin liten byta-om-i-bilen-föreställning.
Kul att det alltid åker förbi fullsatta spårvagnar när man ska byta om i bilen.
Tur att bakrutorna är tonade. Haha. Annars skulle det inte sluta väl för mig. Men personerna i spårvagnen skulle nog ha en trevlig stund.
Väl i stallet skulle jag rida världens suraste och smutsigaste Simba, det tog seriöst 45 minuter av HÅRT jobbande (med en häst som högg och sparkade efter en hela tiden) för att få pållen ren. Men det var det värt, för det var en skitbra lektion. Vi var bara 4 st som red, haha. Och Simbahästen var jeeetefin :)
MEN VAD KUL, nu har ni för första gången fått höra om mitt hästliv! (som inte är mycket till hästliv, men ändå).
NUUUUU ska jag hitta lite choklad i detta huset (det är inte svårt kan jag lova) och sen kolla på nån film eller tvserie eller nåt. Det är lov! Jag är ung och fri! Världen är full av möjligheter! Okej, nu blev det lite för sentimentalt (jag har aldrig fattat vad det ordet betyder, men ändå) (okej, det har jag visst, i mina yngre år. men jag har glömt av det. typ).
Förresten, glömde jag säga att jag fick en siamestvilling i London?
Man kunde köpa en för 5£.
Väldigt charmigt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥