nu börjar helvetet igen....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag orkar inte med att gå till skolan imorgon alltså...
Kan det inte bara vara lov hela livet ut? Tack.
Jag har seriöst dåligt flyt denna kvällen.
Vi har en stor inlämning tills på torsdag, vi arbetar i par, kille-tjej.
Jag var sjuk under nästan ALLA lektioner de arbetade med den innan lovet.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, och JAG KAN INTE ÖPPNA DOKUMENTEN HAN HAR SKICKAT TILL MIG (eller jag har skickat till mig själv) EFTERSOM ATT DENNA DATORN HAR VANLIGT WINDOWS OCH DOKUMENTEN ÄR SKRIVNA I WINDOWS 7.
Jag får damp.
Har iallafall lyckats skriva en sida om saker jag TROR han inte har skrivit om. Men man vet aldrig. Och sen vet jag inte om det är något jag har missat heller.
Fuuuuuuuuuuuuuuuck this. Nu vill jag sova.
INGA SURA MINER!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥