över 1300 inlägg!

Herregud, jag har totalt missat att jag har skrivit över 1300 inlägg nu!
1303 nu faktiskt, haha. Tjena, det borde firas.
Vet ni!?!? Ett tag så trodde vi att jag hade hjärnblödning... eftersom att jag inte kan se kanterna, och det känns som att jag går i en tunnel som snurrar....
Det var SÅHÄÄÄÄÄR nära att vi åkte in till sjukhuset, men vi kollade mitt blodtryck och det var nästan normalt, så vi avvaktar...
Herregud, tänk om jag skulle ha hjärnblödning?!
Just nu sitter jag iallafall med en ispåse på huvudet, eller ah, alla isbitar har smält... Men jag sitter med isvatten på huvudet haha!
Har 39 graders feber, this is killing meeee.
Missar tyskaprovet imorgon, och hörövningen kan jag inte göra om, så jag missar liksom typ halva delen av provet... FML.
Och sen har vi matteprov på torsdag o jag har inga böcker hemma så jag kan inte plugga.. Dessutom KAN jag inte plugga, jag FÅR inte plugga. FML.
Får inte läsa eller titta på TV eller sitta vid datorn heller.. Och om jag smsar så dör mitt huvud.
Det känns som att det sitter en tomtenisse och spelar harpa i mitt huvud.
livet är inte särskillt härligt just nu..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥