hej rubriken

Me om den som ska fria till mig måste sjunga denna låten,:
Uppdateringen är ibland lite seg, men bra blogg!
Alltså, min uppdatering är fan värre än torkan i Somalia just nu, när tillochmed bloggläsarna börjar klaga, då är det illa.
JAG ÄR LEDSEN!!!!
Jag brukar faktiskt inte alls uppdatera såhär dåligt. Jag suger. Ni får slå mig om ni vill.
Men jag har så himla kalasmycket att göra nu förtiden, lånade 9 böcker på biblioteket i går också... Ibland undrar jag verkligen hur jag tänker (eller om jag tänker över huvud taget), hur hade jag tänkt hinna läsa dom samtidigt som jag håller på att stressa sönder i skolan?
Okej... jag har redan läst ut nästan 2.... men iallafall!
Jag kan inte ägna mig åt att läsa böcker när jag ska BLOGGA. Säg till mig.
filipppaaa :) om before I die:
Heej cooling ! :P
vart tar du dom här bilderna ifrån..riktigt coola! :D
btw du red as bra idag ;)
hihi <3
Tjooooooo filippen (erkänn bra namn? kom på det nu) !
jag hittade någon blogg typ som skapade dom..... fast eftersom att jag är som jag är så har jag glömt vad den hette, eehehehe :)
btw, det gjorde jag INTE! hahahahahahaha jag skrattar så mig själv.
puss , hoppryttarN ♥
Jag gick och la mig åtta. Tänkte att jag skulle sova då och bli oerhört jättepigg imorgon.
Klockan nio gav jag upp den tanken och gick ner och drack julmust.
Nu är jag överspeedad och jättepigg.
Fan, jag är inte smart alltså.
.... faaast det kanske ni redan hade räknat ut.
Ni slutar väl inte läsa min blogg nu va? För att jag har uppdaterat som en hästbajs?
Om ni såg mina hundögon nu så skulle ni inte göra det. Just sayin'.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: filipppaaa :)

hahah ass bra namn! haha man kan aldrig ha för höga krav på dig martina, jag vet, det är okej, jag gillar dig ändå elr gör jag ? hahah skämtar bara rex-hopp-ryttarn :D hah C ya <3

2011-11-18 @ 17:34:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥