WALLAH, släkting!

Anonym om before I die:
halloj!
knäpp som jag är så satt jag o sökte på min släkts efternamn på google, och kom
sedan på nåt sätt in hit.
så ah, antar att vi är släkt på långt håll ;)
Men hey hey heeeey vad kul!
Vi har bara ett problem här.... Jag har aldrig skrivit mitt efternamn här på bloggen, haha :)
De enda efternamnen jag har skrivit är namn på killar jag för tillfället haft en crush på. Så sålänge du inte heter Tomlinson, Hammar, Munther, Weise, Simpson osv osv osv. så har jag ingen aning om hur du har hamnat här!
Men yo, du verkar vara en knasig och bra person, så jag skulle inte ha något emot att vara släkt med dig.
Om du mot all förmodan skulle bestämma dig för att fortsätta läsa min blogg och ser detta nu, så får du gärna berätta vad du heter i efternamn, så kan vi lösa detta mysteriumet!
Detta är faktiskt spännande, eftersom att jag har 2 väldigt "udda" efternamn, 1 av dom är det bara min släkt som har eftersom att min morfarsfar eller nåt kom på det, och det andra är det bara 2 eller 3 till släkter i Sverige som har!
Tänk om vi verkligen ÄR släkt?! Skitcoolt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kylebäck ;)

2011-11-12 @ 21:13:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥