we make up and we break up all the time,

HALLÅ HALLÅ!
Detta har vart en skitkul dag.
Jag var så stolt över mig själv som lyckades komma på alla bussar, men självklart lyckas jag gå av 2 hållplatser för tidigt...
Dessutom klickade jag för sent på stoppknappen, så chauffören fick stanna mitt på gatan. Snacka om pinsamt.
Iallafall, Sara kom och mötte mig & sen gick vi o pratade om rosa elefanter och knarkare tills vi var framme hos henne.
Där spelade vi galenpanna, åååh, det är alltid lika kul.. Typ Jesus i helvetet.... då dör man alltså.
Efter det så kollade vi på film och åt en hel påse chips + en hel skål dipp.
Seriöööst, Estrella är en kund till hennes pappas företag, så dom hade ett helt flak med maaassa chips, jag är avundsjuk. Och så fick jag välja vilken vi skulle äta. Snacka om beslutsångest, det fanns typ 8 olika smaker.
Annars så kör jag duckface för hela slanten idag, mycket vackert, tack jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg kolla gärna in min kram:)

2011-11-05 @ 17:48:26
URL: http://agnessneell.blogg

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥