äppelkompott...

Ibland är jag efterbliven. Ibland.
Pappa: Martina! Kom och ät efterrätt!
Jag: Okej...... Men vad ÄR dethär?!
Pappa: Det är äppelkompott!
Jag: Den luktar äppelpaj.
Pappa: Jaha ?
Jag: Jag hatar äppelpaj.
Pappa: Men detta är äppelKOMPOTT, smaka!
Jag: *tar upp ett äpple med skeden* vad ÄR dethär?!
Pappa: Martina.... det där, är ett äpple.
Jag: Men, varför är det ÄPPLEN där i?
Pappa: För att det är en äppelkompott.....
Jag: Jaha. Den luktar äppelpaj.
Pappa: Du sa just d....
Jag: Jag hatar äppelpaj.
Pappa: Nej, jag vet det. Men detta är äppelKOMPOTT förstår du! Prova!
Jag: Men tänk om den är äcklig?
Pappa: Men du dör inte, jag lovar.
Jag: Okej... *smakar*
Pappa: Så.. vad tyckte du?
Jag: ...... den smakar äpple.
Pappa: SUCK. Jo, det KAN vara för att den är en ÄPPELKOMPOTT.
Jag: Jaha. Den luktar äppelpaj.

Kommentarer
Postat av: kompottan

MEN MARTINA ÄPPLEKOMPOTT ÄR JU SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT ! gilla.de.nu. <3

2011-10-10 @ 14:24:19
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥