eine Schlange

HEJ HEJ
jag ligger i min säng och funderar på om jag ska gå upp snart?
Ska åka till körkan om typ 22 minuter, uuuuuhh.
Fast det spelar egentligen ingen roll, jag har ändå vart vaken sen typ halv 8 imorse (min lillebror för ett jävla liv när han ska på fotbollscup) så det är ju lika bra att göra nåt vettigt av denna dagen.
Eeeeeheheheh... vettigt.
Jag är sjuk som en apa och det enda som vore vettigt var att aldrig gå upp från denna sängen.
Men men, så äre. Om man ska hinna gå på 15 gudstjänster innan sommaren så är det bara att släpa sin feta röv dit, i ur och skur & även friskhet och ofriskhet. Eller sjukhet kanske man säger. Sak samma.
Poängen är att jag måste dra nu, så AUF WIEDERSEHEN!
(och fråga mig inte varför jag skrev "en orm" på tyska som rubrik.... det bara blev så. förkyldningen gör något konstigt med min hjärna).
HEJDÅ ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥