"jag såg er pussas"

HAHAHHAHA, lite random började en liten 99:a från min förra skola chatta med mig på facebook....
Jag menar, hey, jag har aldrig sett ungen förut! (okej, det har jag, många gånger, men alltså.... jaa, han har liksom bara vart en liten störande unge).
Man kunde ju tro att han skulle ställa en helt vanlig fråga, men nejnej, här kör vi direkt på
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH?!?!?!?!??!!?
"japp jag ska säga att du frågar på han imon"
OKEJ..........
Ska en liten kille jag aldrig nånsin snackat med förut säga till pierre att jag frågar chans på honom?
Det känns ju väldigt.... moget.... och normalt.... eh.
IT'S A CRAZY WORLD!

Kommentarer
Postat av: DR

Trevlig kväll!

2011-10-11 @ 20:35:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥