jag uppdaterar bättre än Kissie.

Hahaha, det är faktiskt sant.
Inte för att jag läser hennes blogg (det gör jag faktiskt inte, har inte gjort det på typ 4 månader) men min uppdatering är ELITE!
10 inlägg idag. Tack, jag vet att jag äger.
Haha.
Iallafall.
Jag blev så himla sugen på att baka cupcakes förut, men vi hade ingen philadelfiaost hemma så jag gjorde en slags chokladmuffins med topping.
Haha.... jag hade i dubbelt så mycket socker + 1 dl florsocker .....
MEN ÄR MAN ONYTTIG SÅ SKA MAN VARA ONYTTIG FULLT UT!
Eftersom jag är så sjukt jädra hes så har jag härmed blivit förbjuden att prata.
Så att jag ska kunna ha den minsta chans att göra mig hörd i skolan imon.
För till skolan ska jag gå! Jag orkar inte missa mer nu.
HAHA, vet ni vad jag gjorde förut?!
Jag somnade sittandes....
Seriöst, jag bara satt där och sov. I två timmar.
Jag är inte riktigt normal nej...

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahahahahahaha det är bara för att du är sjuk lilla du!!!

2011-10-25 @ 08:15:10
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥