1000 INLÄGG!

tro det eller ej,
men detta är mitt 1000:onde inlägg!
Och DET mina vänner, är sjukt.
det måste firas med en knasig bild från 6an, vackert, vackert..
och den första konversationen mellan mig & pierre publicerade ...
1 ½ år sedan....
våran humor har inte blivit det minsta bättre...
och en header som Amanda gjorde till mig för mycket länge sedan, om jag inte minns fel?
den är mucho snyggo, undra om jag inte, stunden i ära, ska använda den?!
Jo minsan, vi får väl se hur det blir med det.
the very first picture of Bollis publicerad,
min söta lilla bollkanin ♥
HAHAHAH ,
denna bilden = minnen , sommaren 2010..
the very (nästan) first egobild publicerad, ujuj.
genom att kolla på mitt hår, kan jag konstatera att det regnade den dagen.
egobild från då...
egobild från nu...
the very first knasbild tagen med heddas webbcam, medans hedda i fråga var på toa.
hihi. bus.
and the very last picture of detta inlägg.
NU SKA VI FIRA DESSA 1000 INLÄGG MED 2 KILO TOBLERONE!
CIAO ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥