bussinlägg

Herrejesus vad jag var trött imorse, jag orkade bara inte gå upp ur sängen! Det är såna dagar man bara vill vara sjuk, eftersom att då har man en anledning att vara hemma, haha. Men eftersom att jag är en sån exemplarisk elev (host) så gick jag ändå, och sitter nu på bussen och håller på att dö. varför? för vi har tyskaläxa och hemkunskapsläka tills idag, jag kan ingen av dom. Tyskaläxan är pierres fel (något är alltid hans fel) för han höll uppe mig till tolv igår och snackade om töntiga saker, som att han är den snabbaste 97an i sverige. Pyttsan, isåfall är jag den snabbaste 98an i världen, slå det om du kan! Hemkunskapen är skåpets fel, för att... Jaa... Jag glömde helt enkelt att ta hem den. Jag veet att jag är en urdålig bloggare osv osv, men jag HINNER inte för det är sjukt mycket med skolan, vi ha typ 2 läxor till varje dag, jag dör lite här vaaa. Men men, ni får klara er med usla mobilbloggar sålänge. Harebra, ciaoooo!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥