google är en pedofil

Vi har en svenska rättstavnings - läxa tills imorgon,
och eftersom att jag är en idiot (surprise?) så pluggar jag såklart kvällen innan.
Det är egentligen skitenkelt, det är bara ett papper där vi ska stava felstavade ord rätt.
Men eftersom att man ska lämna in det, och vi har betyg nu, så vill man ju vara säker på att det är rätt.
Så då skriver jag alltid in ordet på google, för att se vilken stavning som är rätt.
Och alltså....
tjaa, vad ska jag säga?
Google är en pedofil.

Kommentarer
Postat av: Pierre den bästa

Google är ingen pedofil den berättar bara om vad som e sant:P

2011-09-06 @ 21:58:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥