money in my.. bed?

Det är ju fint att jag alltid hittar massa pengar i min säng, det kan ju inte misstolkas på något sätt eller så...
En gång hittade jag 400 kronor mellan min madrass och väggen. Hur fan gick det till?! liksom.
Nu hittade jag en femma I min kudde. Alltså INNE I den. Hur ofta händer det på en skala?
Jag börjar misstänka att det är någon mystikt snubbe som smyger in i mitt rum på natten och lägger pengar i min säng. Eller så tappar jag tänder i rekordfart, så att det är tandfén som står för cashen.
I vilket fall. Jag klagar inte. Jag kan mycket väl tänka mig att försörja mig på mystiska pengar som råkar hamna i min säng.
Fast hur långt man kommer på en femma, det tåls att diskuteras.
ps. jag ska byta lösen på bloggen, så ni som har mitt gamla vet.
det är bara för att jag vill ha samma lösen som jag har på massa andra konton, det blir mycket lättare så.
men sen när jag vill ha en gästbloggare, när jag ska bort eller så, då ändrar jag tillbaka så ni får ta över bloggen tills jag kommer hem igen ;)
CIAO ♥

Kommentarer
Postat av: ella

hejhejj!

ville bara säga att jag har nominerat dig i Keela's blogawards, som Årets humorblogg. Tycker att du är värd att vinna, jag kommer alltid på mig själv med att skratta högt åt dina texter.

Lova att aldrig sluta blogga!! ♥

2011-09-23 @ 18:57:50

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥