RÖVSKINKOR!

HAHAHAHA, sara rutberg HAHAHAHAHAHHA!
Sara: Åååh, jag har så ont i mina rövben!
Jag: RÖVBEN!?!?
Sara: Ja, men duvet, dom benen som sitter där vid rumpan...
Jag: Du menar svanskotan?
Sara: Nej, du vet, dom benen som sitter precis där rövskinkorna börjar!!
Jag: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA, VAAAAAD SAAAAAAA DUUUUUUUUUU ?!?!?!?
Sara: Rövskinkor....?
Jag: HAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!! HHAHAHAH RÖVSKINKOR HAHAHHAHHAHAAA.
Där dog jag.
Och sen när Janina sa att hon skulle "gå och spela inderbandy" då blev det bara för mycket. Gud. Det kan inte vara hälsosamt att skratta så mycket.
Men nej nej, det tar inte slut där.
*justin bieber börjar spelas i högtalarna i gympasalen*
Jag & Sara: I will neeeever say neveeeeeer, i will fi.....
Jag: MEN VÄNTA!!!! Det är Jusin Bieber, vi ska inte kunna dessa låtarna!
Sara: NEJ JUSTE!
*det går ett tag*
Båda: nnannaanaaa..... i will neever say neveeeeeeeer, i will fight, i will fight till foreee.....
MEN HALLÅ!!! VI SKA INTE KUNNA DESSA LÅTAR!!!
*det går ännu ett tag*
Båda: nnnhhhaha..... when ever you let me dooown i will not..... MEN FÖR I HELVETE, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ OSS?!?!?!?
Jag har bara två ord att säga er.
Blondheten segrar.
sara  och hennes sjukt snygga skor, vilket INTE är okej att hon har på sig , för då blir hon nästan längra än mig, vilket INTE är okej!!!!!
och jaa.... vem kan detta vara?
vi får ta oss en funderare på detta....
(riktigt konstig min gör hon iallafall)

Kommentarer
Postat av: Sararutberg

Hahahahahhah OMG! Det var bara för kul! Herre jösses. PUUUHHHH!! OMG.. skrattar faktiskt här. Brukar inte skratta till saker jag läser men din konversationer är bara för bra! GUD älskar din lilla blogg fina martina! :D <3

2011-09-15 @ 21:31:38
URL: http://sararutberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥