2012!

Ang. inlägget om hunden (som det blev en himla uppståndelse om haha) måste jag bara säga att JA, självklart finns det underbara hundar osvosvosv. Och NEJ, det är inte hundarnas fel utan det är idioterna till ägarna som inte klarar av att ta hand om och uppfostra en hund. Jag var bara jädrigt förbannad när jag skrev det inlägget, men jag drar inte alla hundar och hundägare över en kant. Bara min idiot till morbror och den jäveln som släpper lös sin vakthund på ett ställe där hundar MÅSTE gå i koppel.
Iallafall.
NU ÄR DET 2012!!!!!!!
Nu jävlar, det här ska bli mitt år. Nu ska jag sluta vara så himla blyg och tyst, för alla som läser denhär bloggen & alla som verkligen känner mig VET att jag är helt hysterisk & galen & inte det minsta blyg egentligen.
Jag ska räcka upp handen i skolan och sluta plugga dagen innan svinstora prov och allt sånt! Jag är ju dum i huvudet egentligen, jag kommer inte ha lärt mig någonting när jag gått ut skolan haha....
Jag har aldrig riktigt fattat det där med nyårslöften, ska man skriva upp massor och sen säga dom till sig själv på tolvslaget? På tolvlaget detta året träffade jag 2 gamla kompisar som jag var bästisar med från den dagen jag började på dagis haha. Jag stog även och tog kort på fyverkerier, när mamma ba "NU ÄR DET 2012!!!". Haha.
Men men, några nyårslöften hann jag aldrig skriva eller säga. Så jag gör det nu efteråt.
Årets första bild. Den känns som väldigt MIG.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥