Börjar året med en striptease....

Årets fail änsålänge:
Vi firade tolvslaget på en äng, där många sköt upp fyverkerier.
En gick fel, och "sprängdes" precis framför oss. Ingen blev skadad, men jag blev skiträdd så jag kröp ihop (eller vad man ska kalla det).
Enda problemet var att jag hade på mig en axelbandslös klänning..... Som åkte ner till naveln.
Och där stog hela ängens nyårsfirande och stirrade på oss för att se om det hade gått bra.
Yeah. Känns som något typiskt som bara händer mig.
image description
Haha, sen på sms:
Kille: du inte må bra? :(
Jag: nah..
Kille: tröstkram? :D
Jag: om du vill att jag ska spy på dig så visst
Kille: värt!
please bro, please........

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥