För att klargöra det hela..

Jag bloggar inte här längre,
utan på martinakws.blogg.se
och INTE på martinakw.blogg.se
Det blev en miss där och jag skapade en blogg på en mejladress som inte finns (så typiskt mig...)
SÅ NI FÅR GÄRNA FÖLJA MIG HÄRHÄRHÄRHÄRHÄR
och ingen annan stans!
(ni är fortfarande 20 pers som följer mig varje dag här, men HALLÅÅÅÅ ni har missat 65 inlägg på 13 dagar, PÅ MIN ANDRA BLOGG!!!!!!!!!!!)
image description
Ni har tillexemep missat min tid som blont affro, mina fina borsta-tänderna-bilder, min fina julgran, de finaste bilderna på one direction, de bästa låtarna, de roligaste filmklippen, massa konstig fakta, 1000 knäppa konversationer OCH ALLT ANNAT KUL!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥