alfhild har gått loss på min blogg,

theNotiser om Mitt sminkbord, ja0:
ehh.. har du typ märkt att typ alla dina concealers är från tidningar? och vet du hur jag vet det ? DOM ÄR LIKADANA! HAHHA KNAS! ;) <33
Man kan se det från dethär hållet.... JAG HAR SÅ HIMLA PERFEKT & PROBLEMFRI HOLLYWOOD-HY ATT JAG INTE BEHÖVER KÖPA CONCEALERS! Den du, det hade du inte tänkt på apan! ♥
AALFHILDD om Uppsats om en ko:
HHAHAHAHAHAHAH OCH VEM VISADE DIG DEN???? svar: den invändiga sidan......
OM DU VERKLIGEN VILL VETA, så var det min pappa som visade mig den för typ 4 år sedan...... Sen kommer du där, 4 år efter, & tror du är cool. Men sanningen är..... att du är cool ändå! BARA FÖR ATT DU ÄR MIN VÄN, höhöhöh. Förresten skulle jag lägga ut den för min kära efterblivna vän Hedvig (även känd som grisen) hade inte hört den, och eftersom att jag är en kossa (efter min fina bjällra på min folkdräkt) så var hon ju tvungen att få höra min livshistoria!
AALFHILDD om hell yeah,:
ÅHHHH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! SKA BANNEMEJ ÅKA TILL HANS HUS OCH BLI HANS PS! (personliga stalker) :D<33
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DU SKULLE BARA VÅGA! Han är min. MIN MIN och MIN.
gillar dig lika mycket som godis ! ♥
(STÖRRE KÄRLEKSFÖKLARING FINNS INTE)

Kommentarer
Postat av: Malin =) <3

Alfhild = Nolifer <3<3

2011-12-16 @ 23:23:49
Postat av: theNotiser

och en ful bild på de. justde. -.-

2011-12-18 @ 21:58:14
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥