JAG LEEEEEEEVER

... och jag har en lever. HAHAHaHhaHHAHAHAHHHA!
Det var roligt.
(min natthumor är den bästaaaa)
TJOSAN, skulle bara säga att jag har arrived hem lite plötsligt sådära.
Vi ska tydligen till skara sommarland imorgon, jahaja, och sen träffa en släkting i skövde, på det viset.
Och sen har Sofie bokat mig på tisdag (hennes egna ord), yippiieeee.
Och sen på onsdag åker vi upp igen, haha. Hastigt och plötsligt, men jädrigt kul!
Da NinjaWoman om natti natti:
OMG! JA SÄGER OXO VARMT, MEN UTAN RRRRR!? HHAHAH MARTINA JA TROR VI E UNDERCOVER SOALMATES :d:d:d:d::d:d:d:d:d:d:d puss på dig Da MegaKlantWoman ;)<3
HAHAHA ALLLFFFHIILLLDDDDD (förlåt, jag menar Da NinjaWoman) MIN ELSKLING, VI ÄR FAN SOULMATES (soalmates? hur går det med stavningen lille vän?) !!!!!!!!
Jag saknar dig typ SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket din klant! (även om det kanske var jag som var klanten här.... men alltså.... vi är ju trots allt soulmates, då får du minsan vara en klant du också!) .
PUSSELIPUSSPUSS, kul att ni läser mina urkassa mobilbloggar !
dis is nåt a mobilblogg if ni inte hade räknat ut det själva :):):)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥