Tjenamoooors, här sitter jag & är sjuk..
Micket trevligt, micket trevligt :)
FAST NÄÄE.

Åh jag orkar inte missa mer nu,  jag har liksom missat 16 lektioner..
Och jag har så JÄDRANS ont i rumpan & ryggen efter barbackaridningen på världens största, spetsigaste och skumpigaste häst. Jag tror jag avlider här borta.


in big pain.


wilma <3 
om Elakt...:
hahahahh Martina jag diggar värkligen din ide att borsta all hästar XD och jävlar vad du ska få baka till oss nu efter din tre snygg mark karmar ( avramlingar) <3 :D


OH SHIT, räknas det som bak-avramlingar?!?!?!? DÅ HAR JAG MYCKET ATT GÖRA!

KALASKUL att ni kommenterar så mycket förresten :D

puss ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

MEN MARTINA DU RAMLADE VÄLL INTE AV+??????? eller är det bara jag???

2011-10-28 @ 15:12:00
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥