svar på kommentarer

aalfhilddd om Dag 3 - Killar, killar, killar:
haha ja tror ja passar under "Peddo" thihih, tror inte Atlas vill va nära mig igen ;)))))) shyyych berätta inte för någon..............................xD ;)))))
svar:  tihihihihi, nää ALFHILD! Riktig snuskgubbe är du! Förlåt, men det kan vara så att jag råkade skvallra lite för Odin, och nu finns risken att han har spridit detta vidare.... Så om inga rådahästar vill vara nära dig så är det förklaringen.. Jag är mycket ledsen, snällararasöta döda mig inte! ♥
aalfhildd om my god.:
BUHUHUHUHUHUH :,( GRR NÅN MÅSTE SLUTA FÖR ANNARS KMR JA JÖ ALDRIG TRÄFFA DIG ?! BUHU MÅSTE JU HA EN MARTINAKICK MINST 1 GG/VECKA ANNARS DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR JA NOG....... :O ;)<3
svar: HIHIHIHIHIHI, ja någon får bannemig ta och sluta!
kan ju inte klara mig utan min affebanan?! vem skulle annars göra mitt bananliv komplett med sitt bananmos ?!?!? :o
DET ÄR SÅ JÄVLA FETT GOTT med fiskshot. in the club ja0! är ni med ja0! kom igen, jalla jalla, en fet kebab till alla!
aalfhildd om Dag 2 - Beach 2011 - egoboost:
Älskar dig <3
svar: älskar dig mer bananen ♥
aalfhildd om Dag 1 - bloggar jag besöker dagligen:
ohmygodohmygod its such a beautiful surprice ohlalaohlala i´m tha BÄSTA! hihi FUL BILD!!! :( ;)<3
svar:  men hallå, bananhjärnan? kom du på NU att du är bäst? reeedan blixten liksom daaah.
ful bild? vad snackar du om unge? hon till vänster är ju ultracool med sina luftpistoler. hon till höger däremot........ hihihihihi skooojaaaa, snyggunge är vad du är! utan roompaahh för den delen.
Som ni nu kanske ser, så är affebananmos mycket duktig på att kommentera! något jag tycker att ni ska ta efter :):):):):):):):):) ♥
Bananpussar på dig affelido, du är knasbäst!

bara därför får ni en askalasknasig bild på mitt askalasknasiga ögaaaaa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥